Utekväll :)

Matfestivalen i skövde va vi på igår då, och jävlar vad kul vi hade!! Kom dit rätt sent så vi va inte inna på själva festivalen men vi åkte lite karusell och sen drog vi in på krogen pitcher's och drog ner på deras nattklubb som heter friend's typ och dansade massor hela natten till dom stängde, och tur denna gång hade vi också, haha dom gjorde om kön precis när vi kom så vå råkade hamna först i kön, de är gratis inträde, gratis garderob och dom stängde kl 3, sen blev de natt käk på det där stället som gör baguetter, as gott! sen hemåt till falköping igen, då blev det ''efterfest'' hos erika och sen hem o sova vid halv 6 i morse, jojjomen men jävlar vad kul vi hade :)
 
När jag vaknade imorse såg mitt smink ut precis som det gjore när jag gick och la mig igår, härlig med bra produkter och man kände sig verkligen som ni vet på film när dkådisarna vaknar och är sminkade och håret är fixat liksom ;) mysit runt i mys dressen hela dagen, kollat film och haft det soft :)


Hääärlig söndag gott folk!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0