Liten blir stor...

Underbara Maxen fyller 7år idag, stora killen liksom... Max var 4år när han och jag träffades första gången... 4år liksom, lilla pluttisen... Hahah kommer ihåg det så väl, jag och mamma var hos Mackan och hälsade på. Det var på den tiden vi fortfarande bodde i Enköping och Mackan och maxen i Falköping. Max sov när vi kom dit, så på morgonen dagen efter fick Max väcka mig.. Eller jag var vaken, men han trodde han fick väcka mig. Den lille killen som stog längs väggen och tittade på mig, vågade inte säga ett ord, stog bara längst väggen och gjorde små söta grimaser, och sprang iväg när man sa Hej till honom... Gullunge <3... Jag kommer ihåg de tidiga mornarna, när han väckte mig och vi satt i hans lilla blixten tält och lekte med bilar. Kommer ihåg när han och jag låg i fatboyen och hade fredagsmys och han faktiskt första gången visade trygghet med mig, han liksom ligger och snurrar i ens hår, och det är väl en typisk mys/trygghetsgrej, hihi han hade ena armen om mig och höll på i mitt hår och hade en flaska välling i andra handen, haha så söt.. När man flyttade till Falköping så kom han in varje morgon, eller på helgenra iallafall och vill mysa, kröp ner i sängen och kunde nästan slumra till igen, tills han ville titta på barnprogram, eller när han ville ''sova över'' inne hos mig, eller när han varje dag frågade om han och jag kunde dansa (hoppa i sängen till musik)  Ja, fina lilla Max... Han var även den som fick åka med mig först efter jag fått körkort, direkt efter jag fått mitt körkort åkte jag och hämtade honom på fritis... Ja... Lilla söta Maxen som vill ''skryta'' om att han har en stora syster, så kul att lyssna på honom när han har kompisar här så måste han alltid berätta att han har en syrra, eller så bara visar han mitt rum.. haha tror hans kompisar skiter lite i det, men han vill visa det, och det är alltid kul att höra att han pratat om en...
 
Grattis fina Max på din 7 årsdag  <3
 
 
Älskar dig lillaplutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0