lite före..

Haha jag vet inte men lyssna på julmusik idag känns ju jävligt tidigt... fast varför inte gå in på julen redan nu? då slipper man den tråkiga jävla hösten.. Jag måste även säga att det är lite små kul att lyssna på julmusik och sitta och göra en liten stridsvagn i silver.. har inte kommit jättelångt än men bara själva vagnen börjar tillverkas så kommer det nog gå lite fortare... tror jag ska döpa den till pv- ag1213 hahaha har jag tur kanske det bara blir en pv-ag12 ;-) haha man måste tänka utanför boxen ibland för att komma på så klyftiga saker haha :-)
ni käkar väl bullar idag va? det är ju kanelbullens dag!! eller kamelbulle som Max sa när han var liten :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0