men tänk lite då!!?

hahhahaha sitter och tittar på nått ellen, ni vet det där amerikanska talkshow programmet??? en familj fick nyss present kort på ikea där... fast det var inte det jag skulle säga.. emh dom där, den familjen åkte till hennes program för att dom inte hade råd att betala hyran på sitt hus... OMG SÅ SYND OM DOM!! ah men sen kommer det här " vi kan inte betala hyran för marknaden är seg nu och jag måste jobba extra för att jag ska kunna försörja min familj, min fru är ju hemma med barnen så jag måste jobba" JA MEN OM DIN FRU OCKSÅ JOBBADE SÅ SKULLE NI INTE HA PROBLEM MED PENGAR!! ja och sen ba ja men vi har ju 2 barn så vi kan inte flytta... men herregud kan man inte flytta till ett nytt hus bara för att man har barn??? haha då hade jag fan fortfarande bott i typ en 2 eller 3 nånstans i Enköping, eller Skövde kanske... man ba? men asså för det första har du inte råd att bo i huset, flytta till ett billigare, har ni dåligt med pengar kanske båda föräldrarna bör jobba... jag menar dom hade en unge på typ 3 år och en på något år.. dom är inte så svåra att flytta på... dom hade inte ens råd med möbler.. har man varken råd att bo i huset och inte har råd med möbler ens, då bör man börja fundera.....
sluta tycka synd om er själva så jävla mycket, det är ni själva som satt er i skiten!

så då var det sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0