Inget liv - klaga på allt..

Hej jag heter Amanda och jag har inget liv!! haha neej men asså jag har typ skit tråkigt, och då blir man en såndär no-lifer liksom.. man kollar fb, man kollar instagram, man kollar fb igen... och igen.. kik.... instagram... fb.. asså sååå segt speciellt om de liksom inte händer något, då ser man ju bara samma sak varje gång man går in! as tråkigt! och påtal om det, asså är det bara jag som tycker att fb har blivit as tråkigt? det händer ju ingenting, och alla jävlar som skickar såna där jävla spelförfrågningar, jag blir galen! varför i helvete skulle jag vilja spela spel på fb??
och alla som hashtaggar tills dom dör på instagram, visst dom vill ha likes, men kom igen " #i #love #you #swedishgirl #girl #blond #blondtjej #happy #sweden #best #morelikes #instagram #instaphoto #photo #me #qute" osv osv jasså jag blir galen på sånt, någon hashtagg ah visst men herregud man behöver ju inte överdriva!! och kik... kik är bra där kan jag inte klaga...
twitter har jag inte, tänker inte skaffa heller, varför då? jag har ju fb liksom??
de här med fb, jag undrar hur många statusar som är sanna, jag menar som inte är kryddade... Jag skriver alltid saker som är sant, men jag kan lägga ner timmar på att formulera en status, på riktigt jag kan ärligt sitta och "planera" en status i flera timmar... och jag tror vissa skriver saker fast de inte var riktigt på, typ folk som skriver att dom tränade så och sp mkt, dom tränade bara hälften, folk som lägger upp "dagens outfit" här i blogg världen har oftast inte de kläderna ändå! det är bara för att de ska se bra ut, utåt liksom...
herregud, vad skulle man göra utan fb? då har jag inte vetat hälften av allt jag vet idag, och jag skulle inte kunna klaga på folks liv.. fan vad tråkigt vad skulle jag då göra??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0