breaking dawn part 2

Mycket bra film! Ett snyggt avslut... Men!.. nu kommer det stora MEN, den har ett avslut men inte ett ordentligt avslut, vilket kan betyda?? jo fler filmer! jag har fått höra att det planeras en spin-off, och/ eller eventuellt så planeras fler böcker i framtiden vilket kan betyda fler filmer.. Men det återstår att se, men en spin-off är inte omljligt alls.. sagan kan inte sluta där!!
men iaf, en super bra film annars tycker jag, lite roliga kommentarer och samtal i den, så det var roligt! :-)

kan även säga att det var ganska häftigt att gå på breaknight, där de först började visa del 1 vid kvart i 11 tiden till typ halv 12 och sedan kl12 så drog part 2 igång.. Trodde inte att jag skulle klara att vara så pigg heöa tiden, men jooho då! nästan så att jag just nu undrar hur fan jag ska kunna somna!!

Nej men se denna film, do it! Den var bra.. Jag gillar hela den där twilight-kärlek storyn..

Jag är inget sånt där galet twilight fan, men jag älskar filmerna! och efter att man sett alla filmer och sedan ser första filmen igen, så fattar man saker man inte fattade innan, också ganska häftigt!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0