3..2..1... kör

Ja, jag höll ju på o svimma när jag ställde mig på vägen imorse.. som jag sa till mamma, jag kommer börja grina och sen ska jag grina i flera jävla dagar efter att jag ställt mig på den där jävla vågen... Sag och gjort, jag skippade tårarna men chocken var inte mindre för det... aj aj Amanda!
Liksom man fattar inte riktigt hur mkt man gått upp förens man ser siffrorna på vågen eller tittar på kort och jämför... majgad säger jag bara, ni som kände mig i typ 7-9an ni vet hur jah såg ut då liksom och inte ens då var jag nöjd, nu när jag ser bilder så inser jag att jag borde ha varit jävligt nöjd! för nu är de illa.. aldrig varit så illa faktiskt... Man blir lite smått deprimerad faktiskt.. hmm :-/

jag har från och med nu nya bästisar..







redan kört ett 20min pass på crosstrainern.. mhm duktigt!

sen när jag nått mitt mål, ooohoo då är det ba se upp för nu jävlar är missGyllenpanzar på banan igen och hon ska ha en jävla massa nya super sexiga kläder!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Håll i nu!! Du har ju en morot som kan hjälpa dig att motivera dig de där dagarna det är lite tungt!!

Tips är att tänka på Drickor och fikabröd också...

Älskar dig!! Kör hårt!! <3

2012-11-26 @ 17:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0