Så jävla trött på mig själv..

Jag är verkligen så trött och besviken på mig själv just nu.. Känner mig så jävla kass, inget går speciellt bra just nu, körkortet är åt helvete, skolan går riktigt åt helvete, jag hatar min jävla kropp, jag är så arg på mig själv för att jag inte vågar släppa lite och slappna av lite mer liksom våga vara mig själv mycket mer. Precis som jag sagt förut också, jag är så jävla förrvirrad i mig själv just nu, jag vet precis vad jag vill med mitt liv, jag vet bara inte hur jag ska kunna ta mig dit.. Jag har så stora drömmar och jag vill så gärna att dom ska liksom bli verklighet, för om dom inge blir det så väntar allt det där som jag verkligen inte vill och då kommer jag bli den där sura jävla tanten sen som sitter och gnäller över hur kasst livet blev, att det inte alls blev som jag velat..
Asså fan jag blir så jävla ledsen, inget funkar för mig nu, allt bara är så jävla kasst.. fan Amanda FAAAN asså...




Kommentarer
Postat av: musslan

lilla hjärtat<3

2012-03-07 @ 17:36:34
Postat av: Pappsen

Älskar dig!! PappaKram!!! <3 <3 <3

2012-03-07 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0