Pigg tjej!!

Jajjemen! oj så trevligt vi hade igår asså, ut kom jag inte men jag hade trevlig ändå. Erika, jag, Leonie och Ellinor körde lite ''jag har aldrig..'' o ja drack lite vin o hade det trevligt :) Vi lämnade Leonie på dagnys och sen stacka vi... haha nej hon gick ner dit och träffade sin pojkvän o lite så :) Ja jag gick väl hem runt 12, då började det.. inte spåra ur... Men något liknande fast inte på et galna sättet! vi va inte så taggade på att gå ut då längre om man säger så.. Så gick hem, bort med smink ah och vdag gjorde jag sen? jo jag små städade mitt rum, asså snacka om störd!! Sen pratade jag lite i telefon med Michaela och sen blev det natten och nu är klockan 07.41 och jag vaknade för ca 15 min sedan... jojomän jag är pigg, pigg, pigg :)

Senare idag blir det en sväng till skövde och sedan vidare till Karlsborg, pappa är där på någon fallskärms grej så då tänkte jag att jag ville åka och säga hej till han iallafall.. Saknar min pappa!! Förra veckan saknade jag massor,massor.. ja saknar honom gör jag ju alltid, men förra veckan liite extra, vet inte varför bara va så <3 Måste hälsa på honom oftare känner jag... Men ni vet det är fan svårt med helger och sånt, man bokar saker, han bokar saker.. Blir svårt ibland.. Men men inte så mycket man kan göra åt de :)

Melo ikväll då!! ska ni kolla? vem hejjar folk på? Själv gillar jag Lisa Miskovsky älskar den låten.. Ulrik är också bra, också en grymt bra låt.. Dead by april har också en bra låt.. Loreen är också bra fast inte så att jag skulle lyssna på låten varje dag kanske.. Men jag tror att den skulle kunna gå bra i stora eurovision.. fast de vet man ju aldrig.. Men men vi får se hur det blir, ikväll avgörs det ;)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Saknar dig också Mandis... Hela tiden <3

2012-03-12 @ 08:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0