Jag vill resa!!!

ÅÅååh jag vill ut och resa nu, fan va gött de skulle vara o komma iväg från vardagen liksom.. Resa, se världen, göra en massa galna saker, uppleva nya människor, nya länder, städer... Förlåt men Falköping är ju inte det roligaste stället på jorden liksom, man tröttnar ju ganska snabbt på att vara här.. Så nu vill jag boka en resa, vart det vet jag inte, jag vill iaf åka bort, skita i om det är måndag eller onsdag liksom o ba leva livet!! Asså egentligen skulle det nog inte ens spela roll om det var utomlands eller i sverige, jag tror mest att jag vill komma här ifrån ett tag faktiskt, fast ett varmt ställe skulle ju inte sitta fel heller... men ja, nej man kan väl inte få allt.... eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0