Behöver något nytt..

Jag känner mig riktigt färdig här i stan nu om jag ska vara ärlig, jag vill faktiskt flytta här ifrån. Jag har redan bestämt att jag ska flytta här ifrån efter studenten, men jag vill flytta nu jag vill inte vänta ett helt år till, det är så jävla långt kvar liksom... Liksom när jag bodde i Enköping tyckte jag att det aldrig hände något, och att det var så tråkigt, så flyttar man hit och inser att Enköping hade en jävla massa grejer faktiskt, liksom tänk den stora vårmarknaden varje år som pågår fredag till söndag med tivoli, hamnfestivalen också hela helgen med massa artister, mat, dryck, marknad, tivoli.. Gatufestivalen, Kulturveckan... Det är ju faktiskt en del grejer och det är grejer som iprincip ALLA går på, alla är där liksom... Om inte annat en massa mysiga caféer, restauranger... Inte för att jag vill flytta tillbaka dit men det var bäst att jämföra med..  
Ah nej jag behöver komma här ifrån känner jag, jag passar inte in här nere känner jag... skicka hit en flytt bil, jag lovar jag åker med direk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0