Baka kaka!!

Ååååh jag är såååå sugen på att baka, har inte bakat på jätte, jätte länge nu :O men jag vet inte vad jag ska baka för något.. Jag funderar på bregott kakor, asså fyfan jag älskar dom och det är flera år sedan jag åt dom sist! så kanske får ta o göra dom :) Min mammas farmor brukade alltid bjuda på dom när jag var liite yngre, men det har blivit dåligt med det nu på senaste åren tyvärr..
Fast jag har varit lite sugen på att göra cupcakes och dekorera dom sådär as gulligt... TÅRTA! Tårta är jag också sugen på att göra, också mest bara för att få dekorera den.. Fan, jag skulle vilja gå en kurs i sånt där, baka tårtot, dekorera och sånt där, AS KUL JU!! :D
Kladdkaka, jag älskar kladdkaka... eller kladd kaka smet mums!! asså, många snackar om sockerkaks smet, men jag har nog fan aldrig smakat på den smeten! jag vill också smaka ju, kan man göra en smet bara för att äta den? heheh SÅKLART!! Det har jag gjort förut xD hahahahahah ja, jag lovar jag har också varit en busunge hihih :)

På tal om att baka och sånt där... I fredags var jag på tårtbuffé! asså MY GOD!!! I LOVE IT!! Det var massa gott där ju, mums, mums, mums <3


Kommentarer
Postat av: isa

Baka cupcakes någon dag kanske? i got the underbara recepten ! :D

2012-03-06 @ 23:13:36
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0