Vad fan...

Har nu i ett par dagar faktiskt gått runt och funderat på vad fan det är jag gör... Jag menar, jag hoppar frivilligt ut ur ett flygplan 4 km upp i luften och faller ner till marken i ca 200 km/h.... Det konstigaste är ju att jag älskar det!! Men jag har gått i några dagar och analyserat lite vad det är jag gör och blir lika förvånad varje gång... eller jag känner känslan ''herregud, du är ju galen'' och sen så små skrattar man lite för sig själv sådär, helt sjukt... Som jag sagt till folk som är elever nu, jag tänker inte ens på att jag hoppar från flygplanet, där uppe blir man som en robot, man gör det man lärt sig på marken.. Som när man tränar på hur man ska göra i dörren ''okej, vänster hand där, höger där, ut sådär osv..'' sen uppe i planet tänker man exakt samma ''vänster hand där, höger där, ut sådär... osv..'' Man gör exakt samma så det spelar ingen roll vart du är någonstans, du bara gör det... stört ju! Inte nog med det! sen flyger du också, man flyger ju faktiskt fallskärm och det är häftigt.. Gjorde en hopp and pop förra veckan.. Det betyder att man drar sin fallskärm nästan direkt efter man lämnat flygplanet på 4000m, molnen var nera på 1500m så jag flög över molnen jättelänge och det var något av det häftigaste alltså, göra det när det är solnedgång wooohoo då kommer jag behöva en kamera!! otroooligt vackart!

 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Visst är det härligt!!! :-)
<3

2012-08-01 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0