Snabb update!!

Halloj!!! Jag har inte haft någon tid att uppdatera bloggen nu när jag gått fallskärmskurs.. Jag har hållt på från klockan 8 på mornarna och hållt på till sent på kvällen, det var en 3 dagars intensiv kurs kan man säga, det var jag och 11 millitärer som precis kommit hem från afganistan... Igår kväll gjorde vi teori provet, vilket jag tycker gick mycket bra, sen gjorde vi ett praktiskt prov, där man blir upphängd i en fallskärms sele och blir blir testad hur du reagerar i stressade situationer, bla hur man gör när du får felfunktion på din fallskärm eller landa i vatten och liknande saker som behövs... När man gjort det och blivit godkänd är man klar för att hoppa och då ska man göra 10 utbildnings hopp.. Jag skulle gjort mitt 1a hopp idag, men pga för kraftiga vindar och förlåga moln så blev det inget hopp för mig idag.. Men vi håller tummarna för att det blir ett 1a hopp imorgon! Sen tänkte jag kötta på i veckan och försöka komma så långt med kursen jag bara kan, helst bli klar med hela utbildningen! Jag har hela danna vecka på mig och om det är sol och bra väder då, absolut kommer jag komma långt! annars kan jag komma hit tills jag blir klar.. Ni vet, det är ju alltid skönast att bli klar med något, än att vara halv färdig och sen ha brejk på typ 4 månader och sen fortsätta... Nej nej!!

Ledsen för kass uppdatering men jag hoppas att ni förstår, man börjar vid 8 på morgonen och kör fullt tills man går och lägger sig... jag säger bara... SLUT I KROPPEN!!

Hoppas ni har en skön sommar hittils ni som läser min blogg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0