Jag saknar..

Jag är en sån människa som tänker och funderar väldigt mycket, och jag fastnar alltid i saker som varit... Det skrev jag ju i morse va? Det gjorde jag nog om jag minns rätt... Man saknar det som varit, men det gör ont att tänka på det... Jag önskar ibland att jag kunde dra tillbaka tiden och göra om det som blev fel så att det blir rätt, att man kunde hindrat sig själv att få fel kompisar, hindra sig själv o göra det misstaget man kanske gjort.. Det skulle vara så härligt tror jag, då skulle man kanske tänka tillbaka på dom här stunderna och bli glad istället för ledsen.. Jag saknar den gamla tiden, haha den gamla tiden kan ju vara allt som hänt på 18 år, men jag menar den tiden som var bra. Jag ska vara ärlig jag tycker nog att alla år innan 2008 var bra.. Eller nu ska jag omformulera mig så att det blir rätt, från början av 2008 så har det varit mindre bra, det har hänt mycket under dom här åren sedan 2008, mycket negativa saker.. Men negativa saker än innan 2008 faktiskt.. Jag kommer iallafall bara ihåg bra saker från innan 08, och jag kommer även bara ihåg dåliga saker från åren efter 08...



Fast nu var detta inlägg mer för att skriva om dom bra sakerna som jag saknar som var innan 08..

Jag saknar min lilla trubbe (Trubadur), min första egna häst. Vi hade 2½ underbara år tillsammans. Det var en rolig tid med hoppträningar och mysiga turer, massa fina minnen<3

Ärligt så saknar jag huset vi bodde i på långgatan väldigt mycket.. Jag vet inte varför jag saknar det, men jag saknar det enormt.. Lägenhet är inte så roligt att bo i måste jag säga, man måste tänka på alla grannar hela tiden, så att man inte ska störa någon, det är inte så stort, man har ingen egen trädgård att gå ut till.. Visst nu har vi stor trädgård hos mamma, men man är ju inte själv, det kan ju ligga 2 andra grannar där liksom, man kan ju inte ha grillfest direkt.. sen så tycker jag att man känner sig inte lika trygg i lägenhet, då känns det liksom så tillfälligt, jag har fortfarande inte satt upp något på mina väggar hos mamma, det känns så tillfälligt asså... Fast det är det ju, jag flyttar ju direkt när skolan slutat liksom, men ändå..

Något jag saknar varje dag, det är gymnastiken, den saknar jag massor verkligen att få göra volter, flickisar och lära sig nya grejer, svårare volter eller bli ännu vigare.. Det är något jag verkligen saknar att gå till idrottshuset varje onsdag och träna och ha roligt med gympa kompisarna..
Och på tal om gympan då, så saknar jag att träna min torsdags grupp, man hade så stora planer på dom och vi hade så jävla roligt, det var kul att se dom utvecklas, inte bara på gympa utan som personer, grymt kul..

Självklart saknar jag några av mina vänner jag hade då, tyvärr har jag inte många kvar bara några få men jag vet även att dom är mina riktiga vänner, dom sviker mig inte oavsätt vad och jag sviker inte dom heller <3

Hahah jag saknar ett riktigt grymt fik och en riktigt grym restaurang här i Falköping, det finns 2 fik här ett som inte är speciellt mysigt, eller det är inte mysig för 5 öre och sen har vi ett som är lite gulligt, men liksom som i enköping så kunde man dra och fika på stan, ingen av dom fiken är sånna som man ba ååh fan vi tar en fika liksom, eller jag känner inte så.. och restaurang här i falköping är ju ett jävla skämt, det finns ingen ordentlig mysig, fin restaurang och vi har inga ställen med bra ute servering, kasst!! så det är nog något jag saknar..
Okej det där är ingen saknar ''vill ha tillbaka'' grej xD men det är något som saknas :P

Åh det finns så mycket man saknar.. Men fan nu fick jag hjärn släpp och ah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0