singel på nyår..

Asså herregud vilket tjat det är om att det är så hemskt att vara singel på nyår.. När tom nyhetsmorgon pratar om det så är det ta mig fan illa! Nyår ska tydligen vara den kväll där man inte vill vara singel.. varför då?? Jo för att då kan man inte genomföra den berömda nyårskyssen vid 12 slaget... Men så vadå? blir folk deppiga över att vara singel för att man inte får kyssas vid 12slaget??? men lägg ner! är den där kyssen så in i helvete viktig??? Asså om det är så att man liksom kör första första kyssen vid 12slaget då kan jag tycka att de är gulligt, om ett "par" kysser varandra första gången vid 12.. Men annars då ba men lägg ner liksom, så viktigt är der inte.. Är det någon gång man vill ha nån då är de fan om man är singel och umgås endast med par.. annars på nyår nää då ska man ju parta o ha kul liksom...

Nej usch jag kände bara hur jag skrattade inombords när dom satt o prata om detta på nyhetsmorgon, så jag var ju tvungen att skriva av mig det här.. till er...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0