Go morgon!

Den 22 december idag, som jag sa i förra inlägget, jorden gick inte under! haha wooow vilket under! haha Nej men god morgon på er!

Vet ni vad det bästa är med att typ alltid vakna tidigt? Det är att man inte missar hela dagen! Jag har vänner som sover till typ 1 på dagen och då känner jag såhär, snacka om att ha sovit bort dagen liksom. Så vet man ju att dom är lite seg startade så ska dom fixa sig och greja så är dom inte klara fören typ 3... Jag har aldrig sovit så länge.. Eller jo en gång när jag va på lan, eller jag hade varit på lan, fast då somnade jag vid 9 på morgonen så då är det kanske inte så konstigt liksom!
Men annars så vaknar jag någorlunda tidigt jämt, senaste brukar ligga runt 10 men då har det ofta varit när man lagt sig riktigt jävla sent på natten typ.. men annars så brukar det vara runt 7-8 tiden... Sen tycker jag att de ganska nice o ba ligga kvar en stund, kan bli timmar ibland, men det är lite mysigt liksom :-)
Nej men ärligt, på veckorna så ställer jag kloclan tidigare än vad jag behöver bara för att jag ska kunna ligga kvar o ba mysa en stund, skit skönt! haha sen hinner man vakna till lite också.. Jag har iof lätt för att vakna till, om jag vaknar och typ tittar upp, bara tittar upp så kan jag inte somna om sen, finns självklart fall där de händer men inte ofta! Så typ som jag automatiskt gör när jag vaknar, kollar mobilen, gör jag det så kan jag absolut inte somna om sen.. haha fan vad störd man är haha :-)

God morgon på er där ute!
Ha en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0