Friends..

Jag vet inte men jag har en känsla av att jag är den där kompisen folk vill prata med... alltås när man känner sig deppig eller så.. Jag vet inte varför men det är många av mina vänner som pratar med mig när dom har något på hjärtat... Självklart är det bra, så jag menar inget negativt med det, inte alls, jag bara kom och tänka på det... Jag vet inte om det är för att jag alltid lyssnar och försöker komma med råd, eller bara säga något stöttande, hehe ibland känns det som att jag ger golk råd/stöd om saker jag själv kanske inte har egna erfarenheter av, men jag vet ändå kanske vad man kan göra i olika situationer, eller säga, kanske ger mina vänner en annan sida av hela situationen... Hmm, jag vet inte bara en tanke jag haft, en väldigt trevlig tanke :)
 

Kommentarer
Postat av: Alex

vänner är änglar utan vingar.. jag är glad att du är min vän! <3

2012-08-21 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0