En vecka...

Jaha om en vecka börjar skolan igen då... fyyyyfan... Som tur är så är det sista året, men det sista året måste man prestera så jävla bra på, jag tyckte att jag presterade upp till min gräns förra året, så vet man att man måste vara 100% bättre iår.... vilket jävligt år det här kommer bli känner jag.. sen har ju skolan lagt våra kurser så jävla dumt, så i tvåan har vi det jävligt soft, sen i trean kommer de jobbiga... Men hallååå? det är ju i trean man vill ha det liite softare, man är stressad som det är redan när det gäller massa prov och skit, då vill man inte ha en massa jobbiga kurser... Inte konstigt alla treor varje år stressar sönder sig sista året.. Hade skolorna planerat hade man fått stressa mer i ettan och tvåan och det hade varit mycket bättre tycker jag, sista året vill man ju bara njuta av att de e sista året, inte ha ångest över att man måste fixa alla betygen liksom!
Ah shit asså sommarlovet har gått så jävla fort, när man va liten kändes lovet så himla långt, nu känns de som att man knappt hinner med liksom... men sen när man tänker tillbaka så inser man ju faktiskt att man hunnit med en hel del ;)
 
Men det ska bli lite kul också som mamma sa för någon dag sen... Det är ju bara bra om skolan börjar för då kan vi börja planera din studentfest, din bal och allt det där. Det har hon ju sååå rätt i, men det är ju ett helt åååår kvar.... ujujuj hoppas de går fort fort fort :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0