Ego.. nej!

Idag tog jag en ''bara bry mig om mig själv'' - dag. Drog inte till skövde gick runt på esplanaden kollade i dom butikerna jag ville, hur länge jag ville, hur många gånger jag ville, efter som det inte är jättestort där och jag inte shoppade något så gick jag menas bara runt, men vet ni hur skönt det var? jag var ändå där ca 4 timmar, jag bara gick runt i butikerna kollade varenda lite pryl/ klädesplagg dom hade nu, kollade in modet för hösten, kollade på skor och kände haha nej jag gillar inte skomodet just nu så inga skor just nu! slutade med att jag köpte..... nej inte skor! jag köpte ny fondation för den är slut! ny hårspray - den är slut och en kräm för den är slut... Jag vill bara upplysa er om att shopping förbudet gäller kläder! Jag undviker att shoppa onödiga saker, men förbudet gäller kläder just nu eftersom jag inte tänker köpa kläder förens jag gått ner i vikt.. Såå... jag måste säga att ''shoppa'' ensam är grymt, grymt skönt, det var härligt att komma iväg och vara helt själv lite och inte sitta hemma och fundera och ha tråkigt sista leeediga dagen... Hoppas ni haft en bra dag <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0