about school..

Hellu my friends ;) kommit hem efter en chill dag i skolan då.. Höll på att döda min mobil imorse när den ringde, jag måste byta alarmsignal fan vad arg jag blev! ah hade kultur och stil historia på morgonen, eller okej vi pratade om hur vi skulle lägga upp kursen och det bästa med att ha en lärare som Jenny är att man kan forma kursen hur man vill, vilket är bra eftersom hon även är bildlärare så man kan måla och göra massa fysiska grejer på hennes kurser... me like! Sen har jag bara suttit på hantverk och planerat på mitt projektarbete som nu blir en Leopard 2a... en stridsvagn alltså i miniatyr... i silver... hade gilder varit billigare hade jag garanterat gjort den i guld ''Gyllenpanzar'' ni fattar vad jag menar va? Men det får bli i silver... detta kommer bli ett evighetsarbete! Men jag har planerat detta sen 1an så nu jävlar ;) ska även försöka få den ''så verklig som möjligt'' vill säga den ska kunna rulla och överdelen (vad det nu heter) ska kunna byta riktning, ni vet snurra sådär som den gör ibland... eller visst gör den det eller är det jag som blivit koko? nee i dont know! Jag har haft en bra dag iallafall och det är ju de som räknas.. eller är det de?
 
Asså vi lyssnade på en cp skadad kille idag som höll föreläsning, och jag måste säga att han var så jävla bra, han hade grym humor och han skämtade och han pratade om livet, riktigt riktigt bra Jonas Helgesson heter han och ja, han var grymt bra! kolla in hans hemsida :) http://www.jonashelgesson.se/ Man kan boka han och grejer, han bjöd på en riktig stand up show kan jag ärlig säga! :)
 
ÅÅÅåååh juste, jag har planer på att börja hålla på med ljudproduktion i  år också :) man kan välja det som en grej efter skolan, så då tänkte jag, ja men hålla på i studio och greja med musik, det kan inte bli bättre :) så nu är det bara in med anmälan :)
 
Dagen outfit
och dagens skor...
 
Varför har jag börjat med ''dagens skor'' hmm... kul!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Den övre delen heter Torn. Undre delen chassi. På chassiet sitter bandaggregatet. På tornet har du kanonen som kan höjas och sänkas.. Där har du en utmaning!! :-)

2012-08-22 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0