snygga brillor, snygg brud?

Snygga solbrillor gör mycket asså, man ska ha några som sitter riktigt snyggt och som man ser riktigt snygg ut i.. Har jag hittat ett sånt par eller? jajjemen KLART jag har! Va inne på Lensway's sida och kollade lite solbrillor idag och hittade ett par D&G brillor som är så grymt snygga. Dom hade verkligen as mycket snygga solbrillor där asså och då menar jag snygga! dom hade också lite olika sol brillor som jag inte sett förut, med lite egen styl sådär, dom har typ något för alla liksom :) Hahah det känns lite kul att sitta och blogga om solbrillor när det regnar ute.. ja jag får fortsätta planera ihop min sommar här nu ;)

D&G solglasögon
D&G - DD8086-501 8G hos Mylovebasket

http://www.lensway.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0