Nu kör vi hela vägen!!

Tack som fan alla ni som röstar på min ansökan till sveriges bästa sommarjobb.. Men vi har ända till 1 juni på oss att rösta (gilla) Så nu kör vi hela vägen och ba tok röstar (man kan bara rösta en gång då) Så länka gärna till sidan via eran facebook, eller dela min länk och få era vänner att rösta och kanske till och med få dom att länka så att deras vänner kan rösta :) Detta är verkligen ett jobb jag vill ha, det är exakt ett sånt jobb jag söker och framför allt ett jobb jag kommer söka i framtiden. Så snälla få så många som möjligt att gilla så blir jag världens lyckligaste tjej :)

http://thebeachparty.se/sommarjobb/iframe10&uid=597112788&name=Amanda%20Gyllenpanzar&go=1

*GILLA*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0