Jag behöver eran hjälp!

Nu är det såhär att jag sökt ett sommarjobb... MEN.. För att ha en chans til att få detta jobb behövs att ni gillar min ansökan (gillar som på fb) Ni som har facebook får gärna dela min ansökan så att era vänner också kan gilla :) Det är nämligen så att dom 10 med flest gilla har störst chans och sedan väljer dom ut 2 av dom till jobbet, så jag ber er gilla, gilla gilla och få era vänner att gilla! Skulle göra mig grymt glad för detta jobbet är ett jag jag skulle älska och som skulle passa mig som handen i handsken! :)

Tack på förhand <3

För att gilla min ansökan.. 

1. Gå in på denna länk!  http://thebeachparty.se/sommarjobb/
2. Skriv Amanda eller Amanda gyllenpanzar i fältet ''Sök efter ansökan''
3. Tryck på ''like'' Om det går så får ni gärna som sagt dela den på eran facebook ;)
4. Tack för att du gillade min ansökan och nu håller vi tummarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0