Funderar på sommaren..

Jag har suttit lite och kollat på sommarjobb men det finns ju typ inget, dom söker just nu mest sjuksköterskor och kockar och jag har ingen utbildning inom något av det... Hittat ett i sthlm där dom söker lägerledare som jag funderar grymt på..MEN.. Då  slog det mig... Varför gör jag inte ett eget läger här? Det skulle ju vara grymt kul, typ en vecka med ungar i 6-8 års åldern ha lite gymnastik, lekar och ha massa kul under veckan, jag vet ju själv hur mycket jag älskade att vara på läger när jag va yngre, ja det var ridläger efter ridläger, fame factory kidz läger.. Ja och jävlar så kul man hade! Jag tycker fan att det är synd att det inte finns läger för oss äldre, dom flesta läger har högsta åldersgräns 15-16år men vafan jag skulle vilja åka på ridläger nu jag, det skulle ju vara så jävla roligt! Bara för det hittade jag ett ställe nu som har ridläger upp till 18år och sen vuxenläger för 18 ++ .. gissa vart? Jo Grällsta ridcenter i Sala där jag var på läger 2006 och jävlar vad roligt jag hade vilka minnen!.. Nej men tillbaka till ''eget'' Det skulle vara roligt tror jag och det är brist på sånt här i stan och framförallt inom gymnastiken eftersom att dom inte har någon här kassa dom är! Humm... Något att fundera på faktiskt...


Kommentarer
Postat av: bildemoleraren

Satsa påt, de vore grymt och det skulle bli omtalat!

"Tjejen som drog igång sverigest tråkigaste stad"

2012-04-15 @ 21:52:21
Postat av: Isa Blomgren - att plugga långt hemifrån

Men du , det vore ju awesome. Om du vill kan vi hjälpas åt och kika runt så kanske vi kan få ihop diverse saker som behövs för att hålla i ett litet läger. Typ få saker sponsrat, ta kontakt med fkp tidning osv. Det vore ju askul!

2012-04-16 @ 22:46:00
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0