Rensa?Städa?Sälja!!

Oh yes, idag har jag städat lite här hemma... eller okej, jag städade mitt rum, och började samla ihop allt jag ska sälja på baklucke-loppisen i skövde imorgon.. Har jag sagt det? kanske inte, det är i alla fall loppis på torget i skövde imorgon som min morfar arrangerar (stavas det så?) Ja, och jag har så mycket kläder jag vill bli av med så jag tänkte, ja varför inte sälja allt där och självklart kan jag ju säga att en och en annan sko åkte med i ''sälja påsen'' :) Kollat lite i förrådet, men där hittade varken jag eller mamma något att sälja, men jag hittade en skit snygg fuskpäls som jag snodde från mamma härligt då har man en ''fin vinter jacka'' också.. helt gratis ;) Sen passade jag på att städa i stall kläder lådorna, fixade och donade lite så det såg snyggt ut, plockade även in kläderna som jag kommer behöva nu när det börjar bli kallt, se jag är förberedd för vintern ;)

Men hörrni, det är ju fredag, det är ju helt underbart skönt ju, eller hur? :) Det blir som sagt en lugn helg för mig, mys med familjen ikväll, loppis imorgon så det lär bli ganska lugnt på kvällen och söndag, då blir det lunch ute i Kättilstorp och sen ba ligga i soffan och kolla film antar jag :) Vilar upp mig inför nästa helg då Moa har lite inflyttnings fest och massa sånna grejer :) thihihi



snö? i september!??

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Snö?? Inte än!!... :-(

2011-09-24 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0