Tittar tillbaka...

Åh tänk så mycket man ändras på bara något år, och tänk så mycket livet och allt ändras på bara något år... Satt och kollade på bilder från 2009, tittade på lite bilder på Max, han var 4 år när jag träffade honom första gången, kommer ihåg det som om det var igår... Hihi gullis.. Tittade även på andra bilder och tänk så ont vissa minnen kan göra, liksom det är härligt att man kan minnas saker som hänt, men tänk så ont det kan göra på samma gång... Nej jag tycker inte om att tappa kontakten med människor jag tycker om, det är något av det värsta ibland, speciellt om personen aldrig kommer tillbaka, jobbigt.. Tänk 2009 då gick jag i 9an på kunskapsskolan i Enköping och nu går jag 2a året på Ållebergsgrymnasiet i Falköping. Helt sjuk, riktigt jävla sjukt det trodde jag aldrig, ärligt, det trodde jag aldrig.. Jag tänker ofta tillbaka på ''mitt förra liv'' saknar det så att det gör ont ibland, ärligt asså... Folk säger ofta att man ska lämna det bakom sig och gå vidare, men det är inte lätt att lämna saker bakom sig, speciellt inte om det är saker som ibland kanske ändrade ditt liv, eller kanske något som gjort dig illa.. Ibland bara saknar man det som var och vill tillbaka... Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden, göra om allt och se vart man hade hamnat då... Det skulle vara helt grymt <3


Juni 2008



Oktober 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0