God morgon..

Mmmmm god morgon på er :) sovit gott? det har jag även fast jag kollade skräckfilm innan jag skulle gå och lägga mig.. hihi när mamma är orta kollar jag och mackan på skräckfilm och käkar kladdkaka glass, as nice! :)
Nej nu måste jag skynda mig lite ska nämligen på riskettan nu klockan 8, så nu måste man fixa sig lite för skolan också så man kan gå dit direkt :)

Jo Clara Hur jag gjorde silver tejps klänningen :)
Jag hade ett vanligt linne som jag tejpade runt, runt, runt hela överkroppen, sen tog jag ett par shorts och för att den skulle bli lätt att ta av om man behöver toa eller nått.. Jag dubbel vek alla tejp itar men sparade en it högt upp och satte fast den delen på shorts kanten, så gör man så runt hela och sen tog jag bara en it och satte högst upp så att alla verkligen satt fast :) Hoppas det var lite till hjälp :) Silvertejp fixar allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0