Dagens rubrik?

Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik idag faktiskt.. Vet egentligen inte vad jag ska skriva alls... Jag jobbar på som vanligt i verkstan typ, imorgon är det föreläsning och utbildning med elevambassadörerna, men jag hittar inte platsen vi ska vara på.. men de löser sig.. Imorgon efter middag/ kväll ska jag se Breaking dawn med Leonie i skövde, ska bli fett nice ju :) sen är det bara att börja räkna ner till en grym helg med Michaela i tylösand.. fan vad härligt de ska bli asså, har börjar kolla lite kläder jag ska ha, jag ska nog eventuellt ha en svart klänning på mig på kvällen :)

Humm, annars så har jag väl ridit idag, gick jättebra, hoppade Vickars märks att han är en liten plutt ibland.. han är ju bara 6 så han lyfter inte jämt på benen som han borde.. Men det har bara gått bättre och bättre, han brukar annars riva alla bommar på under hela lektioner idag rev vi bara 2 på slutet när det var banhoppning så det är jag väldigt nöjd med :) emh.. ja nej.. annars så vet jag inte vad jag ska skriva liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0