Solsidan....

Idag är det lika mycket sol som igår, härligt :) Bion igår va bra, vi såg den där 3D filmen Sanctum. Handlar om ett gäng som dyrer i en grotta, så blir de oväder och ah, dom måste ta sig ut, men ''huvudvägen'' blockeras, så dom måste hitta den andra vägen (ingen hittat innan) så dom letar, och ja, lampor och dom där tuberna tar ju slut och folk dör som flugor.. Men filmen va bra faktiskt :) Men ja, det är nog inte mitt framtida jobb direkt.. :) Hehe, idag äre solsidan, men det vet alla redan, tänk att ett program, som solsidan drar in så jävla mycket tittare. Men roligt är det, som fan :)

Annars idag blir det en sväng till skövde, shoppa lite :) Hahah, på tal om skövde och bio och allt.. Igår när vi skulle på bion, så mötte vi owe och ammi xD dom skulle på samma film som oss, sen visdade det sig att dom satt på raden bakom oss. Vad är odsen liksom? och inte nog med det. Vi mötte carro och peter också xD fast odm skulle på en annan film.. Men som sagt vad är odsen? den enda osm fattades var Anders.. Om han hade varit med hade alla syskonen varit på bio.. Men det är ju lite kul, att alla väljer att gå på bio samma dag, samma tid! haha det är lite lustigt xD

Nu ska jag fixa mig tänkte jag, så att jag kommer iväg på shopping :)

See you later ;)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kan du rekommendera filmen?



//Kram Pappsen

2011-03-07 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0