men fan va illa..

Fan va dålig jag är på att uppdatera!! Men nu kan jag ju ta en snabbis vad ni missat liksom!

<emh ja.. i söndag så gjorde vi inte mkt, vi var ute hos Macans föräldrar på lite lunch men, annars inte så mycket annat. I måndags började praktiken, men i ettan är vi bara här, vi är ju inte så duktiga än så att vi an jobba på en riktigt firma liksom, sen red jag på eftermiddagen, red till ridhuset och red där. Märker verkligen så stor skillnad på Loppan nu, skit kul verkligen :) Idag tisdag har jag suttit i verkstaden igen, jobbar typ med 3-4 olia saker just nu, haha alltid massor att göra ;) hahha.. Sen har jag ridit idag också, men på ridskolan, hoppade, fick hoppa Latte som vanligt, den lilla söta ponnyn, men han e fan underbar ''min'' lilla hoppponny är :D gick skit bra, verkligen toppen :) Nu gör jag inte så jätte mycket, kom ju typ precis hem liksom :) Vad har mer hänt.... Jo, jag har sökt sommarjobb inom kommunen, man fick önska massa jobb och vilken period man ville ha, så jag får se om jag får något :D så får man lite pengar thihi :)

Nej, men jag måste faktiskt be om ursäkt för att jag inte bloggat så mkt!!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sommarjobb... Kul. Hoppas du får det!! Bra att jobba några veckor. Nästa sommar när du är 18 får du söka till Gröna Lund!! :-)



Kram

2011-03-01 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0