japp, måndag är det!!

Go kväll, go kväll :) Varit en blååsig dag här i falköping idag, så trist. Men nu är snön påväg bort så det är skönt :) Red efter skolan, red till ridhuset och trimmade lite, gick super duper bra. Börjar verkligen, verkligen hitta alla knappar på henne så nu går hon väldigt fint :) Verkligen så kul att se resultatet efter träning :) härligt :) så är det ljust nu också, då kan jag börja ta med henne på lektionerna snart :)

Nu är Max här hemma igen, mackan har åkt till jobbet och mamma är påväg hem. Så jag har precis lagt honom och satt på en film, och självklart gosat lite med lille plutten :)<3 

nu väntar jag på min lilla mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0