go kväll, go kväll

Haft en bra dag? Själv har jag haft en ganska så bra dag faktiskt.. Men jag är väldigt sugen på godis jag xD Men de är ju så gott? hahah jag vill gå och köpa godis, ba lite.. Men känner mig galet hemsk då xD Men Macan åkte nys till jobbet och mamma är i sthlm, så jag är ju faktiskt själv och funderar på att kolla lite film (A) thihihihi LOVAR, TRÄNAR IMORGON!!!

Nu är det så att jag känner att jag vill säga till mina vänner att ni betyder mer än ni anar! Tack för att ni finns!!!<3

en har jag kommit på en grej.. jag skulle ju vilja tatuera mig, och jag har hittat en text jag tycker är fin. Om jag skulle vilja tatuera den vill säga..
Gillar den texten jätte mycket, vet inte varför, men på något sett känns det som att texten beskriver det jag borde göra.. och om jag gör det skulle ju liksom livet ändras.. så det känns som att texten liksom på något sett handlar om livet... Jaja, vi får se hur det blir med det :D

Hoppas ni haft en gryyyym dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0