de börjar lika nått...

nu har jag målat och glacerat min ''fina'' skål och min söta figur så nu ska det brännat lite sen är dom klara :) wii så nästa vecka får ni bilder på dom :) min skål ser helt galet konstig ut, men ah :) men min figur gaaaaash så söt <3
åh, idag ska vi ha kräftkalas :P haha i måndags gom vi på att vi har en jävla massa kräftor i frysen xD hahha dom är från vätten faktiskt! så nu har vi tinat upp dom, köpt massa gott, så de blir kräftskiva.. i slutet av mars? jaja så är det :) hahaha öööhm, jaa tiihii har inte super mkt att säga :P hahah jo jag har kommit på att jag är bigbrother beroende xD hahahhaha men roligt, då har man något att se fram emot varje dag och kväll xD haaha, man bara går och väntar på att de ska börja liksom xD Halleluja :)

neeeeeej, nu ska jag fixa kalas här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0