tar en gårdagens..

Hej på er.. glömde slänga in ett inlägg här till er igår... var inte hemma förns på kvällen och då hade jag annat för mig.. Meen iaf.. kan ju berätta nu liksom...

började med skolan på morgonen... gick dit, satt på Hv och pratade med alla, käkade tårta och sen gick jag hem...för att lägga till fick jag ta med mig lite tårta hem också xD alltid jag (A) drog hem som sagt och lämnade tårtan hemma, drog ner och mötte Moa och Michaela, vi drog ner på stan och fikade en stund :) Sen gick vi hem till Moa, som flyttar till ny lägenhet efter lovet, så hon packade och vi städade hennes lägenhet, flyttade ner alla hennes möbler i källaren så att vi kunde städa ordentligt... flyttstäd jajjemen :) ner på stan o käka glass efter ett par timmar.. upp igen och fortsätta någon timme till :)
Vid halv 9 tiden hätade mamma mig, drog hem, fikade lite med henne.. Åt upp tårtan som fanns kvar :) sen helt plötslig så var klockan halv 11 liksom.. så då var den dagen slut :)


pensionärs fika på kaffekoppen...

haha

städning pågår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0