inte vädret på vår sida direkt..

Nej, vädret var inte vad vi beställt, vi var uppe på Max dagis avslutning, det var uppe på berget och vi skulle grilla korv... De gjorde vi också... I REGENT!! Jodå, jag och mamma stog med paraply över älden så att de skulle hålla sig... Ja, då var ögonen rökskadade för livet Haha, nej då :) Ah, nej men det var väl travligt annars, förutom att vi frös ihjäl... Men aja :)
Nu blir det väl typ ta en dusch o värma upp sig lite eller nått :)

Btw! Köpte skor i skövde idag.... Rosa, skiit snygga tkr jag dom e :P ni får bild på dom sen :) Jag körde ju som sagt till skövde, emh, lugnt dit, sen istan helvete vad med trafik de va.. Men de klarade jag galant vettni :) Körde ut till simsjön också, ah lite sånt :) Hahah vi åt lunch med Morfar och min morbror uppe på golfrestaurangen, då var Mercedes där och visa upp bilar... skiit cool bil där, sån ska jag köpa sen ;) .. Man kunde köpa den direkt på plats för EN HALV MILJON.. Och då, kommer den här kommentaren av en snubbe som stog där..
- halv mille säger du? Den är ju fan billigare än min audi...
Ja,jo.. vissa lägger miljoner på bilar... vissa lägger sina pengar på annat... ja jo :P Men snygg va den iaf :P sån ska jag ha :P hihihih ska kolla om jag hittar nån bild på den :P

Emh.. ja, nej sen körde jag hem också :) gjorde t o m omkörningar, så idag har jag fått köra 110 iaf :P hihihihi skiiit kul :P Jag e grym på detta nu va.. Så mkt beröm så :) hihi

Nej, fan, nu ska jag värma mig i en dusch :)

Hittade en bild tror jag :) inte 100% säker på att det just är denna bil, men den så typ ut såhär :)


Den e ganska snygg tkr jag :P hihi

Kommentarer
Postat av: pappsen

Köp en sån till mig med sen..

2011-06-13 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0