det närmar sig..

wiihuuu nu närmar det sig min födelsedag :D thihi innnnte långt kvar :) Idag blev jag klar med datakunskapen, så nu är den kursen klar och jag behöver inte gå på dom sista lektionerna :) härligt! emmh, Idag bjöd jag mamma på fika också.. tänkte, nej jag köper fika till mamma, hon har säkert inte haft nån rast idag.. så jag svängde in på willy's och köpte bulle :) så gick jag hem och fikade lite med henne :) jag är väl för snäll jag...  hinner inte blogga så mkt mer.. ska packa lite sen ska jag vidare till skolan och möta esten av elevambassadörerna.. Vi ska nämligen dra till skövde och spela laserdom :) ska bli as kul tkr jag, har kört det en gång föut.. haha jag e fett nervös att jag ska typ ''göra bort'' mig helt totalt xD aaahahah meeen det ska bli kul iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0