1a december...

Dåså, då var vi inne i december och allt rullar på, inte långt kvar på praktiken (håller på till jul). Idag började julkalenderna också, mycket bra måste jag säga, riktigt riktigt snyggt gjort faktiskt. Tror att detta kommer bli grymt.. Humm... Ni vet att jag snackade om att sy en tomte till slädern? Ah jag gjorde tillslut en tomte i silver idag, på mitt egna sätt och nu får det funka! På söndag är det julmarknad på falbygdens museeum jag har lite smycken jag ska sälja där, så alla falköpings bor... kom dit för fan!! ja nej, jag har inte mkt att säga... Förutom att jag är riktigt jävla irriterad på väldigt mycket just nu och känner att det får fan vara nog... Så några arga inlägg kan dyka upp!

btw.. kom en sak till til min önskelista... en Andriod mobil skulle vara lite nice :P thihihi helst en som inte är sån där värme grej på tuchen, man ska kunna skriva med naglarna om man vill de :P hihihi hummm... sen så har jag kommit på att jag vill ha en jävla massa saker :P kanske inte som passar nu, men en jävla massa saker är det iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0