Man är fan liten asså..

Ja, jag och Leonie sitter här och pratar om att man är ganska liten när man är 18 år.. Jag sa för en stund sen till henne att vi ska åka till skövde hela tiden när jag fått körkort.. Det kändes så konstigt o skriva det, liksom det är 6 månader till jag får ta körkort (om jag räknar med augusti) 6 MÅNADER!! det är ingenting! Och det är nu jag börjar känna att fyfan vad omogen man är när man får ta körkort! alltså man är fan inte gammal. .Men snart så :) Haha och då kom vi in på politik... Då måste man ju lära sig om det också, för man får ju börja rösta.. Då började vi prata om att fan vi kan ju ingenting.. Sen ni.. så kom vi fram till att vi kunde några namn, inte vad dom gjore.. Men namnen kunde vi.. Så vi är inte helt ute och cyklar inte :)

Annars så har jag pratat med både Leonie och Moa samtidigt idag, grymt kul.. Leonie o jag hade videosamtal över msn, moa och jag snackade över skype, båda hörde mig, men dom hörde inte varandra...Men sååå roligt, så mkt skratt!!

Påtal om Moa, hon och jag har värsta business planerna, så jävla bästa planer asså!


Nej, fan god natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0