Jag börjar no...

Jag hade nog rätt förut om att jag tror att jag börjar bli sjuk! Ni kommer väl ihåg tidigare inlägg idag där jag skrev om hosta? japp.. Jag har ju frusit hela dagen, hostade massor när jag kom hem, drack te har inte hostat så mycket efter det, gick ut och powerwalkade 30 min och nu är jag snoris.. Ni vet när man känner på lukten att man börjar bli sjuk? Det gör jag i alla fall, jag luktar sjuk när jag är sjuk xD hahah Nej det där lät inte bra! vi tar om det där! Jag känner på lukten att jag är sjuk och jag känner inga andra lukter, det blev lite bättre ;)

Just nu sitter jag och mamma och kollar på vad jag får äta och inte äta.... Kolhydrater såklart men lite mer detaljer...

Pasta
Potatis
Ris
bröd
godis
läsk
fika bröd
undvika frukt (men bättre än godis)
undvik helst nötter, men det är okej i lagom mängd
Undvik bär men okej i lagom mängd.


sen kommer jag inte ihåg så mycket mer xD

Man ska ialla fall hålla sig till MAX 5g kolhydrater per dag om du nu måste äta kolhydrater!

Så nu har jag hittat massa recept på fika bröd på en LCHF sida så helt utan sånt där blir man inte! och självklart mat och sånt också! Kan ju säga att det är inte så tråkigt o käka en god kyckling eller kött bit med massa fet sås, mmm det är inte alls fel det!



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra där.. kör hårt!

2011-08-29 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0