??

Vart fan tog tiden vägen? :O Vaknade vid 10 idag, såå jävla skönt att verkligen sova ut. Har vaknat vid 8 tiden annars varje morgon. I alla fall så låg jag i sängen till halv 12 och kollade på tv och bara där? jag tyckte typ bara att jag låg där i en halvtimme eller nått, men nej en ch en halv timme tydligen. Men då hoppade jag upp, tröck i Zumba dvdn och körde ett 45 in pass zumba, och för att få lite mer träning bytte jag ut deras ''sticks'' till riktiga vikter, körde väl med dom en kvart kanske. Men jag måste säga att det vara lite svårt, det är ju liksom dans man gör så det går ju fort, man slänger inte runt med vikter lika snabbt så när de blev sånna övningar la jag bort dom. Men jag ska säga er det är fan jobbigt ändå, men så otroligt kul! Jag funderar ju lite på att gå utbildning till att bli zumba instruktör, men jag får se hur det blir med det :)  

Nej ska man ta och duscha lite nu kanske :)



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra kört!!!!

2011-08-18 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0