förberedelser..

jopp, jag är hemma idag med, känner mig fortfarande inte 100% bra... men de har blivit bättre iaf :) Emh... ja, igår kom jag på att jag åker till pappa nästa fredag... gud så fort de gått... och nästa lördag ska jag till the studio i sthlm.. ska bli så jävla kul, älskar sånt där :) så jag har börjat ta fram kläder och skor jag tänkt ha på mig :) tränat poser ;) och planerat hår... planerat mina önskemål om make up... haha, ja jag har planerat allt!

emh... ja :) så är det, jag har börjat packa till björnriket också.. åker ju dit nästa söndag :) ska bli jätte roligt :) känns lite skumt att man ska åka skidor nu liksom... aså jag menar, det är ju liksom vår ähr, ingen snö och ''varmt'' :P men jag tror att de kommer bli toppen i björnriket :) hoppas de inte är så jätte mkt folk bara :) det är bäst då :D


Kommentarer
Postat av: Soffan

BJÖRNIKE!!! Där e det härligt att åka skidor! :P

2011-04-07 @ 19:01:12
URL: http://soffansdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0