en snabbis om mitt 2010

när jag gör sånt här... då har jag inte så mkt för mig xD

Under 2010..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit itält? - nej
Har du sovit under bar himmel? - Nej
Under 2010..
Har du gråtit? -
Ja
Har du skrattat? - Ja, de gör jag varje dag..
Har du sovit i tält? - yes i did...
Har du sovit under bar himmel? - Nej
Har du varit på Gröna Lund? - yes
Har du varit på Liseberg? - yes
Har du varit utomlands? - Ja, skottland
Har du varit i en annan stad? - ofc :P
Har du bott hemma? - oh ja :)

Under 2010..
Har en vän dött? - Nej,inte vad jag kommer på nu
Har en vän sökt tröst hos dig? - inte på riktigt..
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja, men inget tbx tyvärr
Har du sovit över hos en vän? - jopp
Har du varit kär i en vän? - nopp
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Japp, massor :)


Under 2010 har du..
Har du pussat någon? - Ja

Har du varit tillsammans med någon? - no
Har du varit kär i någon? - nje, inte på riktigt
Har du sovit med någon av motsatt kön? - nee

När har du som mest..
Gråtit under 2010? - sommarlovet, värsta någonsin..

Skrattat under 2010? - oj... när vi spelade in julkalendern i december... eller små stunder med max

2011
Denna månad..april
Har du varit kär?
- nej
Har du kysst någon? - nej
Har du pussat någon? - ja..varje dag
Har du kramat någon? - Japp alltid
Har du skrattat? - ooh ja
Har du gråtit? - nepp
Har du varit glad? - jodå
Har du varit ledsen? - Ja de har jag nog

När..
Grät du senast?
- oj, någon månad sen

Skrattade du senast? - nyss
Duschade du senast? - imorse
Lyssnade du på musik senast? - igår :)
Hade du kul senast? - imorse

Vem..
Kysstes du senast med? öh, ja de beror ju på vad osm räknas som kyss..

Kramade du senast? - Max
Pratade du i telefon med senast? - Marcus, bad han hämta mig från stallet
Fick du sms av senast? - Malin <3

Hade du tråkigt senast? - jag har aaaldrig tråkigt ;)

Kommer du ifrån? - Enköping :P 
Heter? - Amanda
Hur gammal är du? - 17
När fyller du år? - 14 januari
Tycker du om någon just nu? - jag tkr om allt :)<3
Jag samlar på? - minnen, skor...<3
Gröna eller röda äpplen? - gröna, röda är mosiga..
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen..

Vilken tid gick du upp idag? - halv 4- 4 är sjuk och kunde inte somna om..
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja,a varje natt.. jag är stor nu ;)
Har du sovit ensam inatt? - yes
Har du strumpor på dig nu? - nää, tofflor 
Hur svarar du i telefon? - hej det är Amanda, eller om det är någn jag känner heeeeeeeej!
Vad ska du göra ikväll? - vila!!
Vad ska du göra imorgon? - vet inte, beror på om jag är frisk eller inte..
Var vill du bo när du blir stor? - någon stor stad, vart i världen har jag inte bestämt, usa kanske..
Vad vill du bli när du blir stor? - i mona drömmar vill jag bli sångerska eller skådis..
Är det okej att gråta? - ja, det är det väl?
Vilken årstid tycker du bäst om? - jag har 2, vinter och sommar..
Skulle du göra om du vann en miljon? - Spara tror jag, kanske shoppa lite :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, man betalar ju ba för märket.. onödiga pengar..
Har du piercing? - öron och navel :)
Har du tatuering? - nooo, men skulle vilja ha :)
Vill du gifta dig? - ja, då får man ju vara så fiin :)
Vill du ha barn? - Ja, dom är ju för söta <3

Solar du ofta? - på sommarn så gör jag det ja :)
Är du bra på att laga mat? - ja det jag kan så :) baka är jag bättre på :)
Gillar du att dansa? - inne på mitt rum, till all bra musik... går inte att stoppa mig! 
Hur vig är du? - spagat, splitt, de är mina grejer det!
Vilken är din favoritglass? päron och vanilj tkr jag om.. blåbär e gott också :)

Tror du på ett liv efter döden? andeliv, ja... något finnt det, det vet jag :)
Är du morgon eller kvällsmänniska? - lite båda trro jag :) jag vaknar tidigt, och har inga problem att vara vaken länge heller :) 
Vilken ögonfärg har du? blå :)
Vilka hårfärger har du haft? - bara mitt orginal blonda :)
Är du beroende av något ? - just nu är bigbrother mitt liv <3
Senaste låten du hörde? - öh oj... Exile med Enya tror jag :)
Brukar du bädda sängen? - hehe, när man få gäster :P
Har du kysst någon under den senaste månaden? - nej!
Vad var det senaste du sa? - neeeeej, tryck inte på knapparna! till max som ville ''skriva på datorn''
Saknar du någon nu? - ja, många.. men  en...pappa kan vi säga då :)

tog den från malins blogg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0