En ovanlig valborg...tyvärr..

jaha... Valborg då... jag har inte gjort så mkt tyvärr... I förmiddags var jag och Mackan o hälsade på några av hans gamla kompisar och åt smörgåstårta, massa bebisar där sååå gulligt <3  Emh, sen har jag o mackan förberett mat inför kvällen... han gjorde sin as goda potatis sallad, asså fyfan vad god den är!! jag ääälsar den!!! <3 mmmmh!!!! <3<3 emh... fick lite gäster som grillade med oss, jätte trevligt.. Sen drog alla odm upp till Breda blick heter det.. ett nytt ställe som öppnar idag... party ställe så de var ju åldersgräns så jag kommer ju inte in likosm.. så jag fick inte hänga på... Emh och eftersom att alla åkt hem eller är borta idag så har jag ingen o hitta på nett med... o jag vill inte gå ner på dagnys själv, inge kul!! och spec inte nu när de ba e 2 timmar kvar...

Men Tack Patrik för en rolig pratstund med dig, de gjorde kvällen lite roligare :) Tack vännen <3

Annars har det varit en ganska tråkig valborgs kväll :/ det är ju inte tanken att man ska sitta hemma helt själv.. man ska ju va ute me familjen eller med sin a polare.. men ne... o elden här i stan ligger fan långt åt helvete så inte så att man ba knallar ner liksom... jaja.. jag får ha fest själv här jag...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0