<3

Hihihi, precis när jag publicerade förra inlägget fick jag besök av Moa och Madde :) dom tänkte våldgästa mig.. Vi kollade på BB medans vi väntade på lilla Max <3 Sen ringde Leonie och Erika och fråga om dom fick komma förbi, Jo visst får dom det :) så dom kom förbi en liten stund också :) Sen gick vi alla ner till stan för att gå en sväng på vårmarknaden :) Jag och Max köpte skiiit mkt gott godis :)
När vi varit en sväng på marknaden så gick vi hem, Leonie,Moa och Madde hängde med :) Sen åkte Leonie och jag började göra mat till mig och Max :) hihi så nu fick jag liiite vuxet sällskap när jag gjorde mat iaf :) thihi

de har varit en braaa dag :) Imorgon kommer dom och lämnar moppen till oss.. Den är i Falköping nu iaf :) Men vi kunde inte hämta den idag, alla jobbade ju liksom.. men ah, imorgon kommer den :)skooojigt :)<3



jag och Max<3<3

Erika,Moa,Madde och Leonie :)<3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vilka underbara kompisar du har!!!

2011-04-07 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0