en sjuk tisdag..

Det är precis vad det är... Eller asså ja... Jag har inte sagt nått här  riktigt så.. men jag har mått riktigt dåligt i 2 veckor, ''inleder'' en 3e vecka.. kanske ger sig men ah... Då jag mått illa, riktigt illa, spytt och sånt.. Emh.. vi vet inte vad det beror på eller något än.. Men ah.. Idag fick jag vara ledig från skolan, jag och mamma åkte till sjukan, fick ta lite blod prov och sånt.. hehe.. det roliga är att när jag komer dit.. Då sitter Moa,Leonie och Erika där.. då var dom också där, eller Moa och Leonie var där för att hålla Erika sällskap.. snällt.. :) emh.. annars har jag bara varit hemma.. kollat tv.. Nu är det som vanligt Top Model... åååh vill också vara modell jö :( Fan va roligt, om jag va längre... fan va jag skulle sattsa!!!! <3333

Emh.. ja nej... vet inte vad jag ska säga.. humm..

Grattis Gabriel, bästa kusin som fyller år idag <33333333


Kommentarer
Postat av: Madeleine

:/ Hoppas det blir bättre!

2010-09-21 @ 18:47:48
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0