Visst är det skönt med Söndag..

Japp... nu är alla dagens uppdrag klara.. Förrådet är fixat, studsmattan är ner plockad.. Jag och Max har varit och handlat till ikväll och jag har precis gjort Kladdkaka som vi ska äta som efterrätt ikväll :) Jag och Max bjuder ju på Mamma o Mackan på middag ikväll, Tacos blir det.. Sen har vi köpt en liten present till paret också.. Det var nog det viktigaste, lille Max satt o ''tjata'' om de hela tiden i affären - Glöm inte ..(blablabla).. Nu är det film som gäller :)


Max tittar på Disney XD på min dator (klipp från youtube sidan)

Max o jag handlar<3

två tänder är borta.. thihi <3

Kladdkaka till efterrätt idag.. Faan va gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0