Nu är det jul igen, nu är det jul igen :)

Julpyntat och klart.. Nej inte helt klart kanske, fattas en karton med massa saker sdom vi inte hittar.. Men vi ska leta vidare :) annars är det ganska mkt saker uppe.. Eller ja asså nej inte om man frågar mig, jag öser gärna på med saker, men ah, jag får anpassa mig till resten av familjen.. emh, sen har jag och mamma varit ute och röjt, öob-handla saker, jysk-handla saker, falbyggdens ost-handla saker, willys, handla saker och till sist coop... Thih har köpt liite pyssel nu :) och pynt så jag kan pynta min bänk, så den är snyggast i verkstan sen ;) thihihi (Y)
thihi mamma och jag kör klassiker till kvällsmat , macka och te.. fast nu är det ju julvört,choklad/te, lussebulle.. mmm



fint?:)

pyssel :) nu du Max!!


Nu är det jul<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0