Härlig dag i sthlm <3

Asså... sminka och noppa ögonbryna i bilen? Jodå, det är inte så svårt osm jag trodde faktiskt :P Iaf.. Grym dag i sthlm <3 massa.. eller ja, massa o massa.. Shopping,strosa runt... Ny jacka, nya skor och maskerad grejer jag ska ha på halloween-fest :) häärligt ;) Träffade Stephen, så jävla härlig.. - vad är de där för nått? xD thihi han e rolig han.. ( ah, ba kul om man fattar va de handla om) emh, iaf.. På kvällen blev det middag i gamla stan... mkt,mkt god mat :)<3 Sov i monicas ''förra'' lägenhet.. thihi snart blir det flytt.. Nästa helg flyttar Monica sin lägenhet.. ah inte långt.. men iaf :) Pappa flyttar sista helgen i november han :) Vet fortfarande inte vilken tapet jag ska välja.. humm..


de går.. jag lovar ;)

Monica o pappa <3

jag o Monica <3

pappa o jag <3

jag o Monica<3

dagens outfit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0