...

Jag vet inte vad jag ska säga.. Orkar inte med ett skit, är så jävulskt jävla trött på precis allt.. ingen fattar ju någonting heller..

skolan som vanligt idag iaf, orkar verkligen inte me den, jag vill verkligen inte gå dit, vill inte.. orkar inte.. hem, spelade legorace med Max, evigheter sen jag spelade det.. men det är fan kul... sen installerade vi bellinis bikini, tänkte spela de någon dag, as konstigt spel, men kul... funderar på o installera nå sims spel... humm.. ridning på kvällen, red Latte idag igen, känner verkligen att det funkar.. visst han e väl typ en stor c-ponny eller en liten D.. visst han går inte i form och sånt.. Men jag känner iaf att han lyssnar på hjälperna och han går bra, han började söka sig ner i form i slutet på lektionen idag, så det kändes bra.. han börjar gå fint iaf.. Får massa beröm och dom tkr de ser bra ut så det är ju kul.. Gillar den lille ponnyn faktiskt, han e så gullig<3

nu äre bartenderskolan, sen blire go'natt för mig asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0